Logo: Powiat Średzki Powiat Średzki

Logo: Głuchoniemi Logo: BIP

Informacje

Narzędzia i usługi

Aktualności z powiatu

Ilustracja do informacji: 25. sesja Rady Powiatu w Środzie Śląskiej

25. sesja Rady Powiatu w Środzie Śląskiej

Przewodniczący Rady Powiatu w Środzie Śląskiej informuje mieszkańców Powiatu Średzkiego o sesji rady powiatu, która odbędzie się 29  października br.  o godz. 14.00  w sali widowiskowej Centrum Kultury Alternatywnej  w Środzie Śląskiej, ul. Przyszkolna 3.
W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa (SARS-CoV-2) oraz mając na względzie ochronę zdrowia mieszkańców, pracowników starostwa oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych, zaleca się aby sesja odbyła się bez udziału publiczności. Posiedzenie będzie transmitowane na żywo na portalu redakcji Roland.

Proponowany porządek posiedzenia:
1.    Otwarcie sesji.
2.    Przyjęcie porządku obrad.
3.    Przyjęcie protokołu Nr XXIV/2020 z sesji Rady Powiatu w Środzie Śląskiej.
4.    Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu.
5.    Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie między sesjami.
6.    Informacja na temat realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2019-2020 oraz analiza wyników sprawdzianów i egzaminów w podległych placówkach.
7.    Funkcjonowanie szkolnictwa zawodowego w roku szkolnym 2019-2020.
8.     „15 min. dla wyborców”.
9.    Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawie:
- wyrażenia zgody na realizację zadania inwestycyjnego pn. „Program rozwoju infrastruktury drogowej – Budowa chodników i zatok na terenie Powiatu Średzkiego”
- ustalenia stawek za zajęcie pasa drogowego na drogach powiatowych w powiecie średzkim.
10.    Interpelacje i zapytania radnych.
11.    Wnioski i oświadczenia radnych.
12.    Sprawy różne.
13.    Zamknięcie sesji.                     
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

  • Baner: Gmina i Miasto Środa ŚląskaGmina i Miasto Środa Śląska
  • Baner: Gmina KostomłotyGmina Kostomłoty
  • Baner: Gmina MałczyceGmina Małczyce
  • Baner: Gmina MiękiniaGmina Miękinia
  • Baner: Gmina UdaninGmina Udanin